שורדת השבי אמילי דמארי הגיבה היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלה לחיסול המחבל שהחזיק בה בשבי ארגון הטרור חמאס: "אחד מיני רבים, כן ירבו בשורות טובות כאלו ושנבוא בחשבון עם כולם בעזרת השם".
דמארי צירפה את תמונתו של המחבל המתועב, וציינה: "כך נראים פני הרוע. פנים שאני לא אשכח לעולם. כל כך שמחה לדעת שהוא לא בעולם שלנו יותר. אבל הניצחון האמיתי יהיה כשגלי, זיוי, ושאר 48 החטופים ישובו אלינו".

את דבריה חתמה במסר מרגש לחיילים הגיבורים: "אני רוצה להודות לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעושים הכל כדי לרדוף ולחסל את אלו שהשחיתו לנו את הגוף והנשמה".
כזכור, מוקדם יותר היום, כוחותינו חיסלו את מחמד נצר עלי קניטה, מחבל בכיר במודיעין הצבאי של חמאס, שפשט לשטח ישראל במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר והחזיק בביתו את החטופה אמילי דמארי בתחילת המלחמה.
