כוחותינו חיסלו את מחמד נצר עלי קניטה, מחבל בכיר במודיעין הצבאי של חמאס, שפשט לשטח ישראל במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר והחזיק בביתו את החטופה אמילי דמארי בתחילת המלחמה.
החיסול בוצע ב-19 ביוני במרחב העיר עזה, במסגרת תקיפה ממוקדת של כוחות הביטחון.

קניטה היה פעיל בגדוד אלפרקאן של ארגון חמאס ולקח חלק פעיל בטבח באזרחי ישראל. בצה"ל ובשב"כ הדגישו כי ימשיכו לפעול בעוצמה נגד כל מי שהשתתף במעשי הזוועה שביצע חמאס בשטח ישראל.
