accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

כוחותינו חיסלו את המחבל שהחזיק בביתו את אמילי דמארי

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יח תמוז ה'תשפה (14.07.25)

20

26

like

1

dislike

כוחותינו חיסלו בעזה את מחמד נצר עלי קניטה, מחבל חמאס שפשט לישראל ב-7 באוקטובר והחזיק בביתו את החטופה אמילי דמארי • בצה"ל ובשב"כ הדגישו כי ימשיכו לפעול נגד כלל משתתפי הטבח


כוחותינו חיסלו את מחמד נצר עלי קניטה, מחבל בכיר במודיעין הצבאי של חמאס, שפשט לשטח ישראל במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר והחזיק בביתו את החטופה אמילי דמארי בתחילת המלחמה.

החיסול בוצע ב-19 ביוני במרחב העיר עזה, במסגרת תקיפה ממוקדת של כוחות הביטחון.

maximize-image
צילום: דובר צה"ל

קניטה היה פעיל בגדוד אלפרקאן של ארגון חמאס ולקח חלק פעיל בטבח באזרחי ישראל. בצה"ל ובשב"כ הדגישו כי ימשיכו לפעול בעוצמה נגד כל מי שהשתתף במעשי הזוועה שביצע חמאס בשטח ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News