הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, ביקר אתמול (ראשון) במחנה שורה, עם ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו ומפקדים נוספים ושיבח את פעילות האגף: "הבנתם את מה שאני אמרתי ביום הראשון – שאנחנו נמצאים בתקופה גורלית להסרת איומים קיומיים, וגודל השעה וצו השעה מחייב את כולנו".


"בסוף מבצע ׳עם כלביא׳ כל חיל האוויר מדבר על אט״ל (אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה)", הוסיף הרמטכ"ל, "לכל מקום שאני מגיע תופסים אותי מפקדי הבסיסים ואומרים לי – אט״ל זה הארגון הכי מדהים שיש, הם איתנו כל הזמן, לא היה חסר לנו שום דבר".



זמיר קיים שיח עם מפקדי האגף ועם אנשי ונשות הסיוע המנהלי הקרבי, הפועלים כתף אל כתף עם הלוחמים, על עשייתם ותמיכתם בכל גזרות הלחימה מתחילת המלחמה – ובפרט במבצע "עם כלביא". בנוסף, סייר הרמטכ״ל בתצוגת אמצעים טכנולוגיים לוגיסטיים ורפואיים.
