accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה: "נמצאים בתקופה גורלית"

דביר כהן

דביר כהן

יח תמוז ה'תשפה (14.07.25)

8

1

like

1

dislike

הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, ביקר במחנה שורה, עם ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו ומפקדים נוספים ושיבח את פעילות האגף: "הבנתם את מה שאני אמרתי ביום הראשון - שאנחנו נמצאים בתקופה גורלית להסרת איומים קיומיים"


הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, ביקר אתמול (ראשון) במחנה שורה, עם ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו ומפקדים נוספים ושיבח את פעילות האגף: "הבנתם את מה שאני אמרתי ביום הראשון – שאנחנו נמצאים בתקופה גורלית להסרת איומים קיומיים, וגודל השעה וצו השעה מחייב את כולנו".

maximize-image
images-count4+
הרמטכ״ל אייל זמיר באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count4+
הרמטכ״ל אייל זמיר באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה | צילום: דובר צה"ל

"בסוף מבצע ׳עם כלביא׳ כל חיל האוויר מדבר על אט״ל (אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה)", הוסיף הרמטכ"ל, "לכל מקום שאני מגיע תופסים אותי מפקדי הבסיסים ואומרים לי – אט״ל זה הארגון הכי מדהים שיש, הם איתנו כל הזמן, לא היה חסר לנו שום דבר".

maximize-image
images-count4+
הרמטכ״ל אייל זמיר באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count4+
הרמטכ״ל אייל זמיר עם ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count4+
הרמטכ״ל אייל זמיר באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה | צילום: דובר צה"ל

זמיר קיים שיח עם מפקדי האגף ועם אנשי ונשות הסיוע המנהלי הקרבי, הפועלים כתף אל כתף עם הלוחמים, על עשייתם ותמיכתם בכל גזרות הלחימה מתחילת המלחמה – ובפרט במבצע "עם כלביא". בנוסף, סייר הרמטכ״ל בתצוגת אמצעים טכנולוגיים לוגיסטיים ורפואיים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News