צעיר כבן 20 נפגע באורח אנוש לאחר שנדרס על ידי קלנועית ברחוב בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח וביצעו בו פעולות החייאה, ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה, תוך כדי המשך החייאה.
פראמדיקית מד"א, עדי איפרגן, סיפרה: "הובילו אותנו אל ההולך רגל שנפגע מקלנועית ושכב בסמוך. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מיד בפעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".
