רוכב אופנוע כבן 40 נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (שני) סמוך לאור יהודה, לאחר שנפגע מרכב. נהג הרכב המעורב נבדק במקום על ידי צוותי מד"א ולא נזקק לפינוי.
צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו ברוכב פעולות החייאה ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבו אנוש.

פראמדיק מד"א יששכר וייס וחובשי רפואת חירום שלמה לוי ואבנר בן דוד מיחידת האופנועים של מד"א סיפרו: "ראינו את האופנוע במרכז הכביש ואת הרוכב שוכב בשול. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב-מערכתית. התחלנו בפעולות החייאה תוך כדי שהעברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך החייאה".
