א', לוחם בכוח 100, שיתף את התחושות ביחידה לאחר האירועים שקרו בקיץ שעבר, בו הוחלט להעמיד לדין לוחמים שהואשמו בפגיעה במחבל נוח'בה בבסיס שדה תימן, בריאיון מיוחד היום (שני) לטל מאיר בתוכנית "ישראל הבוקר": "האויב נמצא בתוכנו. אתה לא יודע מי יקום עליך מחר, איזה עורך דין או חוקר מצ"ח".
"אני יכול להגיד לך שתמיד יש חשש, אנחנו תמיד עם יד על הדופק", הסביר א', "אתה לא יודע מה יקרה מחר. אתה כל היום בבדיקות, אתה תמיד עם מסכת פנים עליך. כמו שפה אני לא נוהג להגיד את השם, גם אותו דבר במתקן – אנחנו לא נוהגים להגיד את השם שלנו. אנחנו נשארים בכמה שיותר עילום שם ועילום בכללי".

הלוחם חשף כי האירועים בשדה תימן פגעו בחבריו, "שלא יכולים או יותר נכון מסתבכים בלשרת מילואים היום והם מאוד רוצים לתת. יש שם חבר'ה מצוינים היום בכוח, יש שם הרבה מאוד חברים שלי, לוחמים אדירים ואנשים מצוינים, שנותנים יום-יום שעה-שעה את עצמם כדי לעשות את העבודה ברמה הכי גבוהה".
כזכור, בשבוע שעבר פורסם לראשונה ב-C14 כי באופן חריג הוצאו 3 תעודות חיסיון על חלקים מחומרי החקירה בתיק שמתנהל כנגד לוחמי כוח 100, שהואשמו באירועים בבסיס שדה תימן. המשפט מתנהל נגד חמישה לוחמים, המואשמים בפגיעה במחבל נוח'בה שתקף אותם במהלך חיפוש שנקראו לבצע עליו.
