גבר נמלט מבית כלא בצרפת על ידי הסתתרות בתיק השייך לשותפו לתא, ששוחרר לאחר שסיים את עונשו, כך אמר אתמול (ראשון) גורם רשמי לתקשורת המקומית. מנהל בית הכלא הודה ב"הצטברות של טעויות", וציין כי נפתחה חקירה על האירוע.
סבסטיאן קאוול, מנהל מנהל בתי הכלא של צרפת, אמר ביום ראשון לרשת BFMTV, כי האיש "ניצל" את שחרורו של חברו האסיר כדי להימלט מבית הכלא קורבס ליד ליון, עיר בדרום מזרח המדינה.

קאוול אמר לרשת השידור כי גורמי הכלא שמו לב בבוקר שבת שהאיש נמלט. הוא הודה ב"הצטברות של טעויות", וציין כי נפתחה חקירה על האירוע. "זהו אירוע נדיר ביותר שמעולם לא ראינו בממשל הזה, אשר מראה בבירור סדרה שלמה של כשלים חמורים", אמר קאוול, וציין כי בית הכלא קורבס צפוף. לדבריו, שיעור התפוסה בבית הכלא עומד על כ-170%.
שירות בתי הסוהר של צרפת מסר בהצהרה שצוטטה על ידי סוכנות הידיעות האירופית AFP כי האסיר שנמלט ריצה מספר עונשים. הוא גם נמצא תחת חקירה בתיק הקשור לפשע מאורגן, כך דיווח AFP, תוך ציטוט מקור אנונימי המקורב לעניין.

בשנה שעברה, אסיר נוסף בצרפת נמלט לאחר שחמושים ארבו לשיירת כלא שהובילה אותו לכלא באזור הצפוני של נורמנדי. הנמלט, מוחמד עמרה – המכונה גם "הזבוב" – נעצר שוב ברומניה בפברואר השנה, על פי רויטרס.
