בפתח תוכנית הפטריוטים הערב (ראשון) חשף הפאנליסט, פרופסור משה כהן אליה כי קיבל תביעת דיבה מראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.
בפתח התוכנית אמר הפרופסור: לפני יומיים-שלושה, צילמתי סרטון על ה"דיפ סטייט" ועל הסנקציות מטראמפ. קיבלתי לראשונה מכתב התראה לפני תביעת דיבה מאהוד ברק בעקבות כך שקישרתי אותו לעמותת 'כחול לבן'"

בסיום דבריו הוסיף ספק בהלצה ספק ברציניות: "והיום צילמתי עוד סרטון על גלי בהרב-מיארה. אני מקווה שלא אקבל איזה שהוא צו מעצר על איומים".
