accessibility-icon
share-icon
אהוד ברק | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

אהוד ברק נגד הפטריוטים: הפרופסור חשף - קיבלתי תביעת דיבה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יז תמוז ה'תשפה (13.07.25)

103

37

like

1

dislike

בפתח תוכנית "הפטריוטים" חשף פרופ' משה כהן אליה כי קיבל מכתב התראה לפני תביעת דיבה מראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, לאחר שפרסם סרטון בו קישר אותו לעמותת "כחול לבן"


בפתח תוכנית הפטריוטים הערב (ראשון) חשף הפאנליסט, פרופסור משה כהן אליה כי קיבל תביעת דיבה מראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.

בפתח התוכנית אמר הפרופסור: לפני יומיים-שלושה, צילמתי סרטון על ה"דיפ סטייט" ועל הסנקציות מטראמפ. קיבלתי לראשונה מכתב התראה לפני תביעת דיבה מאהוד ברק בעקבות כך שקישרתי אותו לעמותת 'כחול לבן'"

maximize-image
פרופסור משה כהן אליה | צילום: מתוך שידורי חדשות 14

בסיום דבריו הוסיף ספק בהלצה ספק ברציניות: "והיום צילמתי עוד סרטון על גלי בהרב-מיארה. אני מקווה שלא אקבל איזה שהוא צו מעצר על איומים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News