ברגע יוצא דופן, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, חתמה הערב (ראשון) את צום י"ז בתמוז בשידור חי. את הרגע המרגש ליוותה קריאה לאחדות, תפילה להצלחת צה"ל ואיחול לשובם של החטופים.
בסיום המהדורה, לאחר דברי הסבר על משמעות היום – המסמל את תחילתה של תקופת "בין המצרים" ואת תחילת האבל על חורבן בית המקדש – פנתה טביבי לצופים ואמרה: "עם סיומו של הצום, ורגע לפני ששתה ויברך, נייחל כמובן לשובם המהיר של כל חטופינו לחיק משפחותיהם, ולהצלחת צבא ההגנה לישראל".
לאחר מכן בירכה על כוס מים בברכת "שהכל נהיה בדברו", שתתה, ובכך שברה את הצום לעיני הצופים. באולפן נשמעו קולות "אמן" של חברי הפאנל.

בהמשך דבריה שיתפה טביבי את תחושותיה: "כמו אז, גם היום, עם ישראל חי שוב בתוך שבר שמבקש תיקון – דרישה לבניית החומה מחדש, באמונה, באחריות ובתפילה משותפת. אולי זה הזמן להוריד את החומות – היום, יותר מתמיד".
