עלי שעבאן, משפיען רשת ערבי-ישראלי, פרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו בשפה הערבית, בו הוא השיב לשאלה שמופנית אליו שוב ושוב מצד עוקביו: מדוע אינו מדבר על סבלם של ילדי עזה? וכך סיפק הצצה חטופה לעולם של טרור בלתי פוסק, שטיפת מוח מינקות ומדינת אחת שעושה הכל כדי למנוע פגיעה ב"חפים מפשע".
"אתם ממשיכים לשאול למה אני לא מדבר על סבל ילדי עזה" פתח שעבאן את דבריו, ומייד הבהיר: "אני לא מכחיש שהם סובלים וחפים מפשע. אבל אני גם לא שוכח את הסיבה האמיתית לכך".
עם זאת, הערבי הישראלי הדגיש כי "אני גם לא שוכח שילדי עזה לא סובלים רק מהמלחמה הם סובלים מההגבלות שחמאס כפה עליהם מהיום שהם נולדו. הם סובלים מבתי ספר שהפכו למחסני טילים, ומבתים שהפכו למגנים אנושיים".
Who is responsible for the suffering of Gaza’s children? pic.twitter.com/1oxW7tlI35
— Ahmed Al-Khalidi (@khalidi79397) July 13, 2025
שעבאן תיאר את האינדוקטרינציה החולנית שעוברים ילדי עזה: "הם סובלים מחינוך שמלמד אותם שלהיות שהיד יותר חשוב מהילדות ושהרצח הוא הדרך לגן עדן. הם סובלים מתקשורת ששותלת להם במוח שכל היהודים הם מפלצות ושהדם הוא הפתרון היחיד".
לדבריו, "לילדי עזה אין מקלטים ואין תקווה לא כי ישראל רצתה את זה, אלא כי ההנהגה שלהם בחרה להשקיע בטילים במקום בתשתיות. במנהרות במקום בבתי חולים ובבתי ספר. הם סובלים כי יש מנהיגים שמחביאים את הילדים שלהם מחוץ לעזה בבתים מוגנים ושולחים ילדים אחרים למות בשם ה'התנגדות'".
