גבר בן 58 טבע היום (ראשון) סמוך לחוף סוסיתא שבכנרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במסוק למרכז הרפואי פוריה הסמוך לטבריה כשהוא במצב קשה.
פראמדיקית מד"א אוריה שלמה וחובש רפואת חירום במד"א דביר בן שימול, מסרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על קו החוף כשהוא מחוסר הכרה לאחר שככל הנראה טבע והמצילים במקום מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני".
"המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל סיוע בהנשמה ומתן תרופות", הוסיפו הפראמדיקית והחובש, "ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א למסוק מדא-הצלה אייר שנחת בסמוך ופינה אותו לבית החולים כשמצבו קשה".
