העיתונאי ישראל פריי שחגג את נפילת הלוחמים בבית חאנון, וכתב בחשבון ה-X שלו לאחר מותם כי "העולם טוב יותר הבוקר", שוחרר היום (ראשון) למעצר בית בתנאים מגבילים.
בהנחיית הפרקליטות, ביקשה המשטרה מבית משפט השלום בתל אביב להעביר את ישראל פריי למעצר בית מוחלט למשך שישה ימים, בתנאים מגבילים.
העולם טוב יותר הבוקר, ללא 5 צעירים שהשתתפו באחד הפשעים האכזריים נגד האנושות.
למרבה הצער, עבור הילד בעזה שעכשיו מנותח ללא חומרי הרדמה; הילדה הגוועת מרעב והמשפחה שמכווצת באוהל תחת הפצצות, זה לא מספיק.
זוהי קריאה לכל אמא ישראלית: אל תהיי הבאה לקבל את הבן בארון כפושע מלחמה.
סרבו. pic.twitter.com/WsMrhpngA3
— ישראל פריי (@freyisrael1) July 8, 2025
כזכור, בשבוע שעבר פריי כתב פוסט מרתיח על נפילתם של חמשת לוחמי צה"ל ברצועה: "העולם טוב יותר הבוקר, ללא 5 צעירים שהשתתפו באחד הפשעים האכזריים נגד האנושות".
"למרבה הצער, עבור הילד בעזה שעכשיו מנותח ללא חומרי הרדמה; הילדה הגוועת מרעב והמשפחה שמכווצת באוהל תחת הפצצות, זה לא מספיק", כתב פריי ואף קרא לסרבנות: "זוהי קריאה לכל אמא ישראלית: אל תהיי הבאה לקבל את הבן בארון כפושע מלחמה. סרבו".
