ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, פרסם פוסט נוקב בחשבון הפייסבוק שלו בעקבות אירוע אלימות בעיר שבו נרצחה אישה ונפצעה אישה נוספת באורח אנוש. רביבו קרא לממשלה להיערך למלחמה האמיתית שהיא לדבריו: "חיסול המחבלים ששורצים במדינת ישראל ונושאים תעודות זהות כחולות".
לדברי רביבו, "המדינה על כל זרועותיה פשוט לא באירוע ומעודדת את המחבלים הללו. שאף אחד לא יכבס מילים: מדינת ישראל החליטה להתעלם מהפשיעה הערבית ונוח לה שנרצחים פה ערבים כל יום".

רביבו תקף גם את רשויות האכיפה והמערכת המשפטית: "המשטרה ללא כלים, השב"כ לא רוצה לסייע, השופטים משחררים את המחבלים אחרי יום, שר המשפטים לא דופק על השולחן של הפרקליטות, היועמ"שית מסרבת לאשר רוגלות שיאתרו את המחבלים ובשורה התחתונה ערביי ישראל מחוסלים פה כמו יתושים. אפילו ליתושים יש יותר ודאות אם יחיו".
בנוסף, ביקר רביבו את הנהגת הציבור הערבי בעיר: "ואיפה ערביי ישראל? הם לא עושים דבר ורק מחכים בשקט למותם. חלקם הגדול כמו חבר המועצה עבד אזברגה מצטיידים בנשק וחושבים שזה יגן עליהם. אני מצפה מהמשטרה להתחיל בבית שלו ולאסוף את הנשק ממנו ומהשאר. כולם יודעים אצל מי יש נשק".

לסיום קרא לממשלה לפעולה נחושה: "מדינת ישראל תתעוררי, תכניסי את השב"כ, תבצעי מעצרים מנהליים, תאספי את הנשק ותחסלי את המחבלים שהם גרועים לפחות כמו מחבלי החמאס".
