האלימות במגזר הערבי: שתי נשים נפצעו הערב (מוצ"ש) באורח אנוש באירוע אלימות בלוד. לפי מד"א, השתיים נמצאו מחוסרות הכרה וסובלות מפציעות חודרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים להן טיפול רפואי במקום. נסיבות האירוע אינן ברורות בשלב זה.
חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. 2 הפצועות, נשים כבנות 60, שנפגעו מהירי היו מחוסרת הכרה עם פציעות בגופן. ביצענו בדיקות רפואיות אבל מצבה של אחת מהן היה אנוש ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. הפצועה השניה שנפגעה באורח קשה מאוד טופלה בשטח ופונתה לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל מתן תרופות ועצירת דימומים."

מוקדם יותר היום, נפצעו שני תושבי לוד בינוני וקשה באירוע ירי ביפו. בהודעת המשטרה נאמר כי לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה על אירוע ירי ביפו, במהלכו נפצעו שני תושבי לוד בשנות ה-20 באורח בינוני וקשה. שוטרי תחנת יפו יחד עם חוקרי מז"פ מרחב איילון הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים וראיות.
