accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל / פלאש 90
צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

הפגנה מול בית שר הביטחון יצאה משליטה: המשטרה נאלצה להתערב

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

טו תמוז ה'תשפה (11.07.25)

55

21

like

1

dislike

שני מפגינים נעצרו בכפר אחים לאחר שניסו לפרוץ את מתחם הכניסה לביתו של שר הביטחון ישראל כ"ץ, בהפגנה בלתי מתואמת • הם התעלמו מהוראות המשטרה והפריעו לשוטרים • יתר המוחים, כ־15 פעילי שמאל, הפגינו לסיום המלחמה והתפזרו בהמשך


במהלך הפגנה נגד שר הביטחון ישראל כ"ץ, שלא תואמה מראש עם המשטרה, נעצרו היום (שישי) שני מפירי סדר שהתעלמו מהוראות המשטרה וניסו לפרוץ את מתחם הכניסה אל ביתו של כ"ץ.

שני החשודים השתתפו במחאה שהתקיימה במושב כפר אחים. לפי המשטרה, השניים לא נשמעו להנחיות השוטרים במקום והפריעו להם למלא את תפקידם.

יתר המוחים הפגינו במתחם שהוגדר על ידי כוחות המשטרה במקום. כתבתנו מילן עמר מדווחת כי אל ההפגנה הגיעו 15 מפגיני שמאל בערך והפגינו לסיום המלחמה. לפני זמן קצר ההפגנה הסתיימה והמפגינים התפזרו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News