במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים רות ברמב״ם נקבע הלילה (בין חמישי לשישי) מותה של פעוטה שלפי הדיווח נשכחה בשבוע שעבר ברכב בחדרה. הפעוטה פונתה לבית החולים במצב אנוש ולמרבה הצער נפטרה.
לפני כחודש, תינוקת כבת שנה וחודשיים נשכחה ברכב בירושלים משעות הבוקר ועד אחר הצהריים. היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק כשהיא סובלת מחום גוף של 42 מעלות ומכוויות בקרקפת ובלחיים – אך למרבה המזל שרדה.

ד"ר גיורא וויזר, מנהל מיון ילדים בשערי צדק, שטיפל בתינוקת, קרא לכל ההורים: "אל תגידו 'לי זה לא יקרה'. זה עלול לקרות לכל אחד, גם להורים הכי אחראיים. תתקינו חיישני בטיחות, תשתמשו בתזכורות, כל דבר שיכול למנוע את הטרגדיה הבאה".
