accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

טרגדיה: נקבע מותה של פעוטה שנשכחה ברכב בחדרה

דביר כהן

דביר כהן

טו תמוז ה'תשפה (11.07.25)

5

0

like

0

dislike

נקבע מותה של פעוטה שפונתה לבית החולים רמב"ם במצב אנוש, לאחר שנשכחה ברכב בחדרה • לפני כחודש תינוקת בירושלים נשכחה ברכב אך שרדה והרופא שטיפל בה הזהיר: "זה עלול לקרות לכל אחד, גם להורים הכי אחראיים"


במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים רות ברמב״ם נקבע הלילה (בין חמישי לשישי) מותה של פעוטה שלפי הדיווח נשכחה בשבוע שעבר ברכב בחדרה. הפעוטה פונתה לבית החולים במצב אנוש ולמרבה הצער נפטרה.

לפני כחודש, תינוקת כבת שנה וחודשיים נשכחה ברכב בירושלים משעות הבוקר ועד אחר הצהריים. היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק כשהיא סובלת מחום גוף של 42 מעלות ומכוויות בקרקפת ובלחיים – אך למרבה המזל שרדה.

maximize-image
בית החולים רמב"ם, ארכיון | קרדיט: הקריה הרפואית רמב"ם

ד"ר גיורא וויזר, מנהל מיון ילדים בשערי צדק, שטיפל בתינוקת, קרא לכל ההורים: "אל תגידו 'לי זה לא יקרה'. זה עלול לקרות לכל אחד, גם להורים הכי אחראיים. תתקינו חיישני בטיחות, תשתמשו בתזכורות, כל דבר שיכול למנוע את הטרגדיה הבאה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News