שני נערים בני 14 נעצרו הלילה (בין חמישי לשישי) לאחר שעל פי החשד השחיתו מצבות וגרמו נזק לקברים בבית עלמין סמוך לעיר העתיקה בירושלים.
אמש, תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד במחוז ירושלים, זיהו שני חשודים גורמים נזק בשעת מעשה, למצבות וקברים בבית עלמין הסמוך לעיר העתיקה בירושלים.

שוטרי מרחב דוד ולוחמי מג"ב ירושלים בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה (מבט 2000) של מרחב דוד, הגיעו במהירות למקום, איתרו סימני השחתה ונזק למספר מצבות וקברים בבית העלמין.
במקביל, בהכוונה של תצפיתני מבט 2000, השוטרים הבחינו בחשודים הצעירים, והם נעצרו על ידם. החשודים במעשה, בני 14, שנראה כי השחיתו מצבות וקברים בבית העלמין וגרמו לנזק במקום, הועברו לחקירה במרחב דוד והיום, יובאו לדיון בבית המשפט ובכוונת המשטרה למצות עמם את הדין.

