accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

השחיתו קברים ונעצרו: שני צעירים נתפסו בבית עלמין בירושלים

נעמי רחליס

נעמי רחליס

טו תמוז ה'תשפה (11.07.25)

13

2

like

0

dislike

שני נערים בני 14 נעצרו לאחר שתועדו משחיתים מצבות וקברים בבית עלמין סמוך לעיר העתיקה בירושלים • המעשה התגלה בזמן אמת, וכוחות המשטרה שהוזעקו למקום עצרו את החשודים - והעבירו אותם לחקירה


שני נערים בני 14 נעצרו הלילה (בין חמישי לשישי) לאחר שעל פי החשד השחיתו מצבות וגרמו נזק לקברים בבית עלמין סמוך לעיר העתיקה בירושלים.

אמש, תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד במחוז ירושלים, זיהו שני חשודים גורמים נזק בשעת מעשה, למצבות וקברים בבית עלמין הסמוך לעיר העתיקה בירושלים.

maximize-image
images-count1+
השחיתו וגרמו נזק למצבות וקברים בבית עלמין הסמוך לעיר העתיקה בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

שוטרי מרחב דוד ולוחמי מג"ב ירושלים בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה (מבט 2000) של מרחב דוד, הגיעו במהירות למקום, איתרו סימני השחתה ונזק למספר מצבות וקברים בבית העלמין.

במקביל, בהכוונה של תצפיתני מבט 2000, השוטרים הבחינו בחשודים הצעירים, והם נעצרו על ידם. החשודים במעשה, בני 14, שנראה כי השחיתו מצבות וקברים בבית העלמין וגרמו לנזק במקום, הועברו לחקירה במרחב דוד והיום, יובאו לדיון בבית המשפט ובכוונת המשטרה למצות עמם את הדין.

maximize-image
images-count1+
הנזק בבית עלמין הסמוך לעיר העתיקה בירושלים | צילום: דוברות המשטרה
עקבו אחרינו גם ב-Google News