כתבנו לענייני ערבים עמרי חיים מדווח: שני המחבלים שביצעו היום (חמישי) את הפיגוע הקטלני בגוש עציון, בו נרצח שליו זבולוני הי"ד, הם מוחמד עאבד ומאלכ סאלם, שוטרי הרשות הפלשתינית. בנוסף, כך על פי הדיווח, שניהם סיימו יחד קורס של מכללת המשטרה בקטאר, חזרו ליו"ש לפני כחצי שנה והיו בתקופת מבחן כשוטרים חדשים.

על פי כתבנו הלל ביטון רוזן: שני מחבלים חמושים בסכין פרקו מרכב משטובא, דקרו את שליו וחטפו לו את הנשק. אזרחים וכוחות ביטחון שהיו חמושים ניהלו איתם קרב יריות קצר שבסיומו חוסלו.

צעיר נרצח בפיגוע משולב בגוש עציון, המחבלים חוסלו
חובש רפואת חירום במד"א אברהם זייבלד שהגיע לזירה סיפר: "מדובר בזירת פיגוע ירי מזעזעת. הגענו בכוחות גדולים של מגן דוד אדום, ובמקום האירוע הייתה המולה ובהלה רבה. כשהתקרבו לזירה ראינו גבר כבן 20 שוכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפצעי ירי חמורים מאוד בגופו. ביצענו במהירות בדיקות רפואיות, אבל לצערנו, נאלצנו לקבוע את מותו במקום. צוותים נוספים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנפגעי חרדה שנכחו במקום".
