כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן מדווח: שני המחבלים שרצחו היום (חמישי) את שליו זבולוני הי"ד בפיגוע הרצחני בגוש עציון הם עובדי הרשות הפלשתינית.
שליו נרצח בפיגוע משולב בחניון מרכז מסחרי סמוך לצומת גוש עציון. על ידי שני המחבלים – לאחר שנאבק בהם בגבורה.

שני מחבלים חמושים בסכין פרקו מרכב משטובא, דקרו את שליו וחטפו לו את הנשק. אזרחים וכוחות ביטחון שהיו חמושים ניהלו איתם קרב יריות קצר שבסיומו חוסלו.
חובש רפואת חירום במד"א אברהם זייבלד שהגיע לזירה סיפר: "מדובר בזירת פיגוע ירי מזעזעת. הגענו בכוחות גדולים של מגן דוד אדום, ובמקום האירוע הייתה המולה ובהלה רבה".

שליו זבולוני הי"ד בן ה-22 הוא הנרצח בפיגוע בגוש עציון
"כשהתקרבו לזירה ראינו גבר כבן 20 שוכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפצעי ירי חמורים מאוד בגופו. ביצענו במהירות בדיקות רפואיות, אבל לצערנו, נאלצנו לקבוע את מותו במקום. צוותים נוספים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנפגעי חרדה שנכחו במקום".
