accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

"לכו לאכול בעזה": יהודים גורשו ממסעדה בספרד | תיעוד מרתיח

רבקה שורק

רבקה שורק

יד תמוז ה'תשפה (10.07.25)

34

11

like

24

dislike

"עופו מפה. לכו לאכול בעזה": מלצר בספרד תקף תיירים ישראלים, חטף את התפריטים שהיו בידיהם וגירש אותם בצעקות • הסועדים ואנשי הצוות האחרים במקום לא התערבו


עובד מסעדה בספרד גירש אתמול (רביעי) תיירים ישראלים מהמקום לאחר שזיהה את מוצאם, והטיח בהם: "הם רוצחים אנשים ובאים לחופשה. עופו מפה, ציונים", וקרא: "תחי פלשתין. שחררו את פלשתין".

בסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות, נראה העובד במסעדה בדרום ספרד כשהוא מתעמת עם התיירים, שישבו בשולחנות מחוץ לבית הקפה ושתו בירה. "עופו מפה! לכו לאכול בעזה! החוצה!", הוא נשמע צועק בעודו חוטף את התפריטים משולחנם.

במהלך כל התקרית החמורה, איש מהסועדים האחרים במסעדה לא התערב, לא יצא להגנת הישראלים ולא ניסה להרגיע את העובד, על אף שהחוק הספרדי אוסר במפורש על אפליה על רקע מוצא לאומי ודתי.

האירוע החמור הוא חלק ממגמה מדאיגה של עלייה חדה באירועים אנטישמיים בספרד בחודשים האחרונים, מאז טבח ה-7 באוקטובר, על רקע העמדה האנטי ישראלית המובהקת שמפגין הממשל הספרדי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News