accessibility-icon
share-icon
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 30 נהרג לאחר שהתנגש עם רכבו בגמל סמוך לצאלים

מערכת C14

מערכת C14

כה אייר ה'תשפ (19.05.20)

0

like

0

dislike

בשעה 20:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רכב שהתנגש בגמל בכביש 222 מצאלים לרתמים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו. נדב


פראמדיק מד"א יניב עובד סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גמל שוכב על הכביש ואת הרכב עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי בתעלה בצד הדרך. נהג הרכב, גבר כבן 30 היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

עקבו אחרינו גם ב-Google News