סיפור מזעזע: לבקשת נציג מחוז ירושלים בבית המשפט, הוארך במספר ימים מעצרו של חשוד ברצח שארע במוסד רפואי, שם שהה במסגרת הליך משפטי המתנהל נגדו לאחר שעל פי החשד רצח את אמו לפני חודשים ספורים.
בית משפט השלום שלום בירושלים נעתר היום (חמישי) לבקשת נציג המשטרה והורה על הארכת מעצרו של חשוד, בן 37, ברצח שהתרחש לפני כשבוע ימים במתחם מוסד רפואי בבירה.
@arielidan1414 חשד: רצח את אימו ורצח מטופל בבית החולים הפסיכיאטרי #רצח #אריאלעידן ♬ צליל מקורי – אריאל עידן – כתב ערוץ 14 בדרום
בבוקר, 2.7, התקבל דיווח למשטרה על אודות מקרה מוות במוסד תוך שחשד ראשוני של גורמי הרפואה סבר כי מדובר באירוע על רקע לבבי, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה ממרחב ציון.
במסגרת פעולות חקירה מהירות שערכו השוטרים וגורמי החקירה המשטרתיים, התעורר חשד ממשי לאור ממצאים שנאספו על ידם כי מדובר באירוע פלילי בו מעורב חשוד השוהה במקום במסגרת מעצרו בהליך משפטי בגין כתב אישום נגדו לאחר שרצח את אמו, לכאורה. בהמשך לכך, נעצר החשוד לחקירה ומעצרו הוארך בבימ"ש.

הודות להתעקשות גורמי החקירה מתחנת מוריה ומרחב ציון יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי ממחוז ירושלים, בוצעה חקירת סיבת מוות במכון לרפואה משפטית אבו כביר מתוכה עלה כי חשד החוקרים לא היה לשווא וכי אכן מדובר בחשד למוות 'בלתי טבעי'.
במהלך השבוע החולף, נחקר המקרה במקצועיות רבה בתחנת מוריה והבוקר, הובא החשוד פעם נוספת בפני בימ"ש שכאמור הורה על הארכת מעצרו ב-8 ימים, עד לתאריך 17.7, וזאת לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות והדין עמו.
