כוחותינו תקפו במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי), מפקדה צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה ממנה פעלו מחבלי הארגון במרחב יוחמור שבדרום לבנון. המפקדה פעלה במסווה של מבנה אזרחי, תוך ניצול של האוכלוסייה האזרחית על ידי ארגון הטרור חיזבאללה לקידום מתווי טרור נגד מדינת ישראל.

טרם התקיפה ננקטו צעדים כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים. "קיום המפקדה והשימוש בה מהווה הפרה בוטה של ההבנות בין ישראל ללבנון", נמסר מצה"ל. תקיפה זו מצטרפת לשורת צעדים של כוחותינו במטרה לגרוע את יכולות ארגון הטרור חיזבאללה ולמנוע את שיקומו בלבנון.
אמש, צה"ל פרסם תיעוד מיוחד מפעילות כוחותינו בדרום לבנון, שבו ניתן לראות כיצד הושמדו תשתיות טרור משמעותיות של ארגון הטרור חיזבאללה. מדובר באישור רשמי של צה"ל על פעילות קרקעית ראשונה בלנון מאז הפסקת האש.
בהתבסס על מידע מודיעיני מדויק ובהכוונת חטיבת האש של אוגדה 91, יצאו הלוחמים למספר מבצעים ממוקדים להשמדת תשתיות טרור ולמניעת התבססות מחודשת של חיזבאללה במרחב הגבול.
באחד המבצעים המרכזיים, שבוצע ברכס ג'בל בלאט, פשטו לוחמי המילואים של חטיבה 300 על מתחם טרור שאותר בשטח. במקום נמצאו מחסני אמצעי לחימה ועמדות ירי של חיזבאללה, וכוחותינו השמידו את התשתיות באופן יסודי.
בנוסף, כוחותינו חשפו במרחב זה מבנה תת-קרקעי ששימש את ארגון הטרור לאחסון אמצעי לחימה. התשתית הושמדה במבצע הנדסי מורכב שבוצע על ידי לוחמי החטיבה.
