accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

נכד נולד להורי החטוף איתן מור: "הלוואי שיזכה להשתתף בברית"

רבקה שורק

רבקה שורק

יד תמוז ה'תשפה (10.07.25)

22

like

1

dislike

בעודם ממתינים לשובו של בנם איתן מהשבי, הוריו חבקו נכד חדש: "תודה לריבונו של עולם על החסדים והשפע, תודה על עוד נכד מתוק שהצטרף למשפחתנו", כתבה אפרת מור בהתרגשות


בזמן שבנם איתן מוחזק בגיהינום ארגון הטרור חמאס, זכו הלילה (בין רביעי לחמישי) אפרת וצביקה מפורום תקווה לאור גדול בלב כל החושך – לידת נכד חדש למשפחה. "הלואי שאיתן יזכה להשתתף בברית והשמחה תהיה כפולה", כתבה אפרת בחשבון הפייסבוק שלה.

בפוסט כתבה מזמור לתודה, והוסיפה בהתרגשות: "תודה לריבונו של עולם על החסדים והשפע, תודה על עוד נכד מתוק שהצטרף למשפחתנו, בן שני לרוני ואליה".

maximize-image
איתן מור | צילום: באדיבות המשפחה

לפני כחודשיים, ציין איתן יום הולדת 25 בשבי. לרגל האירוע, הוריו התכנסו בכיכר החטופים יחד עם משפחות פצועים ממלחמת חרבות ברזל וחברים של איתן.

ביום זה, אביו צביקה נשא תפילה לשובו והוסיף: "לצד הצער הגדול, יש גם משהו מרגש ביום הולדת. זה יום שבו המזל של האדם מאיר. אנחנו שולחים לו הרבה כוחות. איתן הוא בחור חזק ואופטימי. הוא תמיד מרים את מי שסביבו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News