שריפה פרצה הלילה (בין רביעי לחמישי) במבנה דו קומתי בג'אסר א-זרקא. למקום הוזנקו צוותי כיבוי מתחנת חדרה, בפיקודו של רב רשף שמואל פנסו. מוקד הבעירה אותר בקומה הראשונה, בתוך אחד מחדרי המבנה. לא אותרו נפגעים או פצועים.
עם הגעת הצוותים למקום, זוהתה שריפה וודאית ועשן שחור סמיך מיתמר שעלה מתוך המבנה. מוקד הבעירה אותר בקומה הראשונה, בתוך אחד מחדרי המבנה.
לוחמי האש החלו מיד בפעולות כיבוי מוקד השריפה ומניעת התפשטותה לשאר חלקי המבנה.

במקביל בוצעו ספר סריקות לאיתור לכודים – לא אותרו לכודים באירוע. לאחר השלמת פעולות הכיבוי, בוצעו פעולות אוורור של המבנה ושלילה של מוקדי סיכון נוספים. חוקר דליקות מתחנת חדרה יחקור את נסיבות פרוץ הדליקה.
