לאחר מספר ימי הפוגה, החות'ים שיגרו הבוקר (חמישי) טיל מתימן. אזעקות הועלו באזורים נרחבים בארץ, ביניהם: ירושלים, השרון, השומרון, המרכז, השפלה ושפלת יהודה. מצה"ל נמסר תימן כי "ההתרעות הופעלו על פי מדיניות". כתבנו הלל ביטון רוזן דיווח כי הטיל יורט בהצלחה מחוץ לשטחי המדינה.
בשלב זה לא ידוע על נפגעים מהריצה למרחבים המוגנים או מרסיסים, כמו כן גם לא על נפילת חלקי טיל במקומות שונים בארץ. ממד"א נמסר כי "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מגן דוד אדום לא על נפילות ולא על נפגעים".

הפעם האחרונה ששוגר טיל מתימן, הייתה לפני ארבעה ימים, כאשר גם בעקבותיו הופעלו אזעקות באזורים רבים. גם אז, הטיל יורט בהצלחה זמן קצר לאחר השיגור. שיגור הטילים התבצע ברקע המו"מ לעסקה עם חמאס וכן בהמשך לאיומי החות'ים לעשות מצור ימי על ישראל בשל הלחימה בעזה, כאשר בימים האחרונים הם תקפו ספינות מטען בים סוף.
מוקדם יותר השבוע, צה"ל הודיע כי "מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו והשמידו בהכוונה מודיעינית של אגף המודיעין וחיל הים, תשתיות טרור של שלטון הטרור החות׳י. בין תשתיות הטרור שהותקפו, הנמלים חודידה, ראס עיסא וא-סליף.

"נמלים אלו משמשים את שלטון הטרור החות׳י להעברת אמצעי לחימה של המשטר האיראני המשמשים להוצאה לפועל של מתווי טרור נגד מדינת ישראל ובנות בריתה. התקיפה בוצעה נוכח תקיפות חוזרות של שלטון הטרור החות'י נגד מדינת ישראל, אזרחיה ותשתיות אזרחיות במדינה, לרבות שיגור כלי טיס בלתי מאוישים וטילי קרקע-קרקע לעבר שטח מדינת ישראל".
לאחר התקיפה, שבוצעה ברקע השיגורים מדי כמה ימים מת'ימן, שר הביטחון הצהיר: "דין תימן כדין טהרן. כל מי שינסה לפגוע בישראל ייפגע, וכל מי שירים ידו על ישראל ידו תיגדע. החות'ים ימשיכו לשלם מחיר כבד על מעשיהם".
