שלושה חיילי מילואים נחקרים על ידי מצ"ח בחשד להתעללות במחבל נוח'בה שהשתתף בטבח ה-7 באוקטובר. על פי החשד, בחודש דצמבר האחרון, במחנה נפתלי בצפון, לקחו החיילים את המחבל לשירותים במתקן, שם לכאורה הוכה ופניו דיממו לאחר שנשברו אזורים בגופו.
השלושה, שניים מהם כבר שוחררו משירות ואחד עדיין משרת, זומנו לחקירה במשרדי מצ"ח בבית ליד ולא נעצרו. החיילים מכחישים את המיוחס להם ודורשים עימות עם המחבל, אך זה שוחרר במסגרת אחת העסקאות.

עו"ד אפרים דמרי, המייצג את החיילים, מסר: "היום נחקרו שלושה לוחמים גיבורים שלנו, לוחמי מילואים שהיו מפקחים על מחבלי נוח'בה ארורים ומחבלי חיזבאללה ארורים. אותו מחבל נוח'בה ארור, בחודש דצמבר, כשהוא היה עצור במתקן, במתקן הצבאי, החליק במקלחת, נפל, פצע את הפנים, נשברו לו כמה צלעות והחליט שמי שהפיל אותו ומי שפגע בו זה חיילי צה"ל".
לדברי דמרי, "הוא הגיש נגדם תלונה. מצ"ח חקרו אותם תחת אזהרה, הם עדיין נמצאים בחקירה, אני מקווה מאוד שישחררו אותם, אבל הדבר הכי הכי הכי מוזר, שהמחבל הזה כבר השתחרר. מדובר באחד המחבלים עם הכי הרבה דם על הידיים, אחד השותפים מהטבח של 7 באוקטובר, ופתאום המחבל הזה שוחרר".
עורך הדין קרא: "אז חבר'ה, תעזבו את החיילים שלנו, אנחנו אוהבים אותם, זה חיילים גיבורים שלנו, הם לא עשו שום דבר לא חוקי. ואם מדובר במחבל נוח'בה אפילו לא היה צריך לקבל ממנו תלונה".
