accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

לאחר האסון בבית חאנון: כוחותינו מכתרים את האזור

אפרת ברינר

אפרת ברינר

יג תמוז ה'תשפה (09.07.25)

15

20

like

0

dislike

התקפה במרחב בית חאנון מתרחבת כאשר כוחותינו החלו בכיתור האזור • "הכוחות פועלים להשמדת תשתיות טרור, חיסול מחבלים ושלילת יכולות צבאיות של חמאס במרחב", נמסר מצה"ל • הכיתור החל ברקע האסון הקשה שבו נהרגו חמישה לוחמים ונפצעו 14


צה"ל הודיע היום (רביעי) כי ההתקפה במרחב בית חאנון מתרחבת, וכי כוחותינו החלו בכיתור האזור, זאת לאחר האסון שהתרחש השבוע באזור בו נהרגו חמישה לוחמים ונפצעו 14, כאשר כוח כפיר נתקל במארב ונפגע ממטענים, כאשר בניסיונות חילוץ הפצועים המחבלים ביצעו ירי לעבר כוחותינו.

"צוות הקרב של חטיבת גבעתי, בפיקוד אוגדה 162, הצטרף לכוחות אוגדה 99 והחל בפעילות לכיתור בית חאנון שבצפון רצועת עזה. הכוחות פועלים להשמדת תשתיות טרור, חיסול מחבלים ושלילת יכולות צבאיות של חמאס במרחב", נמסר מצה"ל.

maximize-image
images-count1+
פעילות כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

אמש דובר צה"ל הצהיר כי "לוחמי צה"ל מכתרים כעת את מרחב בית חאנון מכל הכיוונים, מעל הקרקע ומתחתיה. בית חאנון הוא יעד מבוצר, בו נמצאים כעת עוד עשרות מחבלים, ויש בתוכו עוד מנהרות תת־קרקעיות רבות שעלינו להשמיד".

"מרחב בית חאנון נמצא כקילומטר וחצי מגדר המערכת. הוא משקיף ומאיים על שדרות, נרעם, ומסילת רכבת שעוברת בין תחנת אשקלון ושדרות. נמשיך לתקוף ולתאר את המרחב הזה על מנת להסיר את האיום מעל תושבי הנגב המערבי".

maximize-image
images-count1+
פעילות כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

כזכור, מוקדם יותר השבוע חמישה לוחמים נפלו בקרב בבית חאנון, 14 חיילים נוספים נפצעו, מתוכם שניים באורח קשה. הלוחמים נפגעו במסגרת התקפה חטיבתית של החטיבה הצפונית במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News