צה"ל פרסם הערב (שלישי) הקלטה ובה נשמע מפקד גדוד נצח יהודה כשהוא פונה בקשר ללוחמיו, יממה לאחר נפילתם של חמישה לוחמים בקרב בבית חאנון. "אתמול איבדנו חמישה מטובי בנינו – לוחמים אמיצים, שמחוברים לשורשים עליהם גדלו ונלחמו מתוך תחושת שליחות להגן על עם ישראל", אמר המפקד.
תיעוד מפעילות כוחות נצח יהודה בבית חאנון | קרדיט: דובר צה"ל



צוות הקרב של החטיבה הצפונית, בפיקוד אוגדה 99, ממשיך בלחימה ברצועת עזה ופועל במרחב בית חאנון שבצפון הרצועה.


תיעוד מתקיפת מחבלים במרחב בית חאנון | קרדיט: דובר צה"ל
יותר משנה וחצי שגדוד נצח יהודה נלחם ברצועת עזה בפיקוד החטיבה הצפונית. במסגרת הלחימה, הכוחות השמידו מאות תשתיות טרור, מעל לקרקע ומתחתיה, בהם – פירי מנהרות, משגרים ומבנים ממולכדים. בנוסף, הכוחות חיסלו עשרות רבות של מחבלים מהקרקע ובשיתוף חיל האוויר, ביניהם מפקד פלוגה בגדוד בית חאנון של חמאס ואיתרו מצבורי אמצעי לחימה של האויב.

בנוסף ללחימה העצימה ברצועת עזה, כוחות הגדוד פעלו בגזרות הלחימה השונות. במסגרת פעילותם, לקחו חלק משמעותי במשימות ההגנה בגבול סוריה ודרום לבנון.
כוחות צה״ל ממשיכים לפעול ככל שיידרשו במטרה להגן על ביטחון תושבי מדינת ישראל.
