accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בפעם השלישית: תושב ירושלים נתפס נוהג בשלילה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יב תמוז ה'תשפה (08.07.25)

3

0

like

0

dislike

תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו נתפס נוהג בפעם השלישית למרות שהוא נמצא תחת שלילה • הנהג נעצר, והוגש נגדו כתב אישום חמור לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים • בנוסף, רכבו היה ללא רישיון תקף


תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו נעצר לאחר שנתפס נוהג למרות שהוא פסול לנהיגה – זו הפעם השלישית שהוא נתפס בעבירה דומה. נגדו הוגש כתב אישום חמור על ידי יחידת תביעות התעבורה במחוז ירושלים.

האירוע התרחש אמש (שני), במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת שפט. השוטרים הבחינו ברכב שנהגו עורר את חשדם, ובבדיקה התברר כי הנהג פסול לנהיגה על פי החלטת בית משפט, וכי רישיון הרכב פקע לפני למעלה משישה חודשים.

maximize-image
פעילות המשטרה | צילום: דוברות המשטרה

החשוד נעצר ונחקר ביחידה המרכזית של אגף התנועה במחוז ירושלים. לאחר חקירתו, הובא בפני שופט, שהאריך את מעצרו לצורך הגשת כתב אישום.

היום הוגש נגדו כתב אישום בגין נהיגה בזמן פסילה, הפרת הוראה חוקית ונהיגה ברכב ללא רישיון תקף. במקביל הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש בקטל בכבישים, בדגש על עברייני תנועה חוזרים, תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה, למען שמירה על חיי אדם וביטחון הציבור".

עקבו אחרינו גם ב-Google News