פרטים חדשים על התקרית הקשה בבית חאנון שהתרחשה אמש (שני), בה נהרגו 5 חיילים ונפצעו 14 נוספים בדרגות פציעה שונות: בצה"ל מעריכים שהמטענים שהופעלו אמש הונחו ביממה האחרונה לפני האירוע, כשמדובר על כשלושה מטענים שהראשון הופעל על החוד כשהכח נע רגלית. ההפעלה הייתה מרחוק ולא אוטומטית. להערכת גורמים בצה"ל, ישנם עשרות מחבלים בבית חאנון ואותם מוביל מגד, רובם בתת קרקע.
קצין בכיר בצה״ל מסר לחדשות 14: "שעות לפני ההתקלות הקשה בבית חאנון הוטלו עשרות טונות של חומר נפץ מהאוויר במרחב בו התרחש האירוע".

כזכור, צה"ל התיר הבוקר לפרסום כי חמישה לוחמים נפלו בקרב בבית חאנון, 14 חיילים נוספים נפצעו, מתוכם שניים באורח קשה. הלוחמים נפגעו במסגרת התקפה חטיבתית של החטיבה הצפונית במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה.
