גבר בן 57 התחשמל היום (שלישי) למוות ביבנה במהלך עבודות חשמל בגינה שלו. לאחר פעולות החייאה, כוחות הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה אודות נסיבות תאונת העבודה הקטלנית.
שוטרי תחנת יבנה פתחו בבדיקה עם קבלת דיווח בדבר חשד לתאונת עבודה בעיר במהלכו התחשמל למוות תושב המקום בשנות החמישים לחייו. כאמור, חוקרי המשטרה פתחו בבדיקת האירוע וגורמי משרד העבודה זומנו למקום.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א רוני רביע סיפר: "הובילו אותנו לחצר של בית, שם ראינו גבר בן 57 שוכב כשהוא מחוסר הכרה, עם סימני התחשמלות משמעותיים. סיפרו לנו שהוא ככה"נ התחשמל במהלך עבודות שעשה בגינה.
"ביצענו בדיקות רפואיות, והבחנו שהוא ללא דופק וללא נשימה. התחלנו לבצע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, אך לצערנו הפגיעה שלו הייתה קטלנית, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
