accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא
יאיר אלטמן
יאיר אלטמן
14

יב תמוז ה'תשפה (08.07.25)


כמעט שנתיים של דשדוש בעזה - דבר לא השתנה, מלבד השמות והפנים

ביום הקשה הזה אני נזכר בפצועים בהם טיפלתי מבית חאנון כבר לפני שנה • דבר לא השתנה, רק השמות והפנים • על הדרג המדיני לעשות לזה סוף - לתת את ההוראה לכוחות לשעוט פנימה ולהכריע את חמאס • ומילה על הגיבורים של אתמול מנצח יהודה - חלקם חרדים


בבוקר קשה זה, מעבר לכאב האדיר על דם גיבורנו אני לא יכול שלא להרגיש תסכול מהמשך הדשדוש. אני זוכר אותי מטפל בפצועים מבית חנון המקוללת כבר לפני שנה ואנחנו עדיין באותה נקודה. שום דבר לא השתנה, רק הפנים והשמות.

על הדרג המדיני לתת כבר את ההוראה המתבקשת לכוחות לשעוט קדימה, לכבוש את הרצועה על כל חלקיה ולהתחיל במלאכת הטיהור של בית-בית, מנהרה-מנהרה עד חיסול פיזי של המפלצת.

maximize-image
images-count1+
יאיר אלטמן וחבריו בזמן המילואים | צילום: ללא

די כבר לכבוש ולסגת מסג'עיה בפעם המאה! די כבר לדמם ולמשוך את המלחמה הזו. למה זה טוב? למי זה עוזר? הגיע הזמן לחתור לניצחון המוחלט ולהפסיק לדשדש על חשבון לוחמינו.

ומילה אחת על נצח יהודה. לאור קריאות בעבר לפרק את הגדוד ותלונות על גיוס חרדים צריך לזכור שיש גדוד חרדי בעזה ששילם אמש את המחיר הכבד מכל למען הגנה של כולנו. כל גיבור שנפל הוא עולם ומלואו אך עם הגיבורים של אתמול נמנים גם חרדים.

maximize-image
images-count1+
לוחמים ברצועת עזה | צילום: ללא

(בתמונות אני בזמן המילואים ופינוי פצועים מעזה במלחמת חרבות ברזל על ידי פלמ"ר שגיא, פלוגת הרפואה בה אני משרת)

יאיר אלטמן

יאיר אלטמן

כתב משפט וראש הדסק המשפטי בעכשיו 14. ממלכתי כי קיטוב הוא האויב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News