לאחר התקרית הקשה הלילה, בה נהרגו חמישה מלוחמינו. צה"ל פרסם היום (שלישי) הודעת פינוי לתושבים השוהים באזור חאן יונס שבדרום רצועת עזה, בעקבות הרחבת הפעילות הצבאית באזור.

חמישה לוחמים נפלו בקרב בצפון רצועת עזה, 14 נוספים נפצעו
294
08.07.25|אפרת ברינר
בהודעת דובר צה"ל בערבית נאמר: "ההודעה פונה לכל הנמצאים בבלוקים 107, 108, 109, 110, 111, 112, וכן באזורים 8801, 8802 ו-8803 – כולל תושבים המתגוררים באוהלים".

"לאור פעילות הטרור באזור, צה"ל מרחיב את פעילותו באמצעות תמרון כוחות קרקעיים וירי אינטנסיבי ומפתיע", נמסר בהודעה. בצה"ל מדגישים כי על התושבים להתפנות מיד מערבה, למען ביטחונם האישי.
עוד נמסר כי "צה"ל יעשה כל שביכולתו להחזיר את כל החטופים, וירחיב את היקף פעילותו ככל שיידרש, עד לחיסולו המוחלט של חמאס".
