accessibility-icon
share-icon
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

נשיאת הפרלמנט הסרבי הודיעה על הפחתת אזהרת המסע לישראל

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יב תמוז ה'תשפה (08.07.25)

1

3

like

0

dislike

נשיאת הפרלמנט של סרביה, אנה ברנאביץ', הודיעה בביקורה בישראל כי אזהרת המסע לישראל תופחת וטיסות אייר סרביה לנתב"ג יחודשו בקרוב • יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הודה לה על תמיכת סרביה בישראל, והביע הערכה על דרישתה לשחרור החטוף בעל האזרחות הסרבית


יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה נפגש היום (שלישי) בלשכתו במשכן עם נשיאת האסיפה הלאומית של סרביה, אנה ברנאביץ'. בהצהרה לתקשורת שנתנו השניים, בישרה נשיאת האסיפה הלאומית כי סרביה תפחית בשעות הקרובות את אזהרת המסע לישראל מ"אדום", הרמה הגבוהה ביותר – ל"צהוב", נקיטת אמצעי זהירות בלבד.

maximize-image
images-count1+
נשיאת הפרלמנט הסרבית ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

היא הודיעה כי אייר סרביה נערכת לחדש את טיסותיה אל נתב"ג וממנו. הנשיאה ברנאביץ' ציינה בדבריה כי היא דורשת מחמאס לשחרר באופן מיידי את החטוף אלון אהל המחזיק באזרחות סרבית, יחד עם כל החטופים.

אוחנה אמר: "זהו בוקר קשה למדינת ישראל. האומה מתאבלת על חמישה מחיילינו הגיבורים שנפלו ברצועת עזה. בשם הכנסת, אני שולח תנחומים למשפחות הנופלים ומאחל להחלמתם השלמה של הפצועים".

maximize-image
images-count1+
נשיאת הפרלמנט הסרבית ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת הודה לאורחת על היותה נשיאת הפרלמנט הראשונה מהעולם המבקרת בישראל לאחר המבצע הנועז באיראן, והוסיף: "אנחנו מלאי הערכה ותודה לסרביה, אשר עומדת לצידה של ישראל בפורומים בינלאומיים אל מול הצעות והחלטות חסרות מוסר".

הנשיאה ברנאביץ' צפויה להיפגש בהמשך היום עם חברי כנסת מקבוצת הידידות הבין פרלמנטרית ישראל-סרביה, בראשות ח"כ בועז טופורובסקי ועם חברי ועדת המדע של הכנסת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News