שוטרי מחוז ירושלים עצרו הלילה (שני) ערבי תושב עיסאוויה שבמזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, לאחר שעל פי החשד תקף את זוגתו באכזריות, כלא אותה בדירתם ונעל את הדלת באמצעות שרשראות ברזל.
המעצר התבצע בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לתחנת שלם במחוז ירושלים. כוחות המשטרה הוזעקו לדירה בשכונת עיסאוויה, שם הבחינו בדלת הכניסה נעולה בשרשראות ברזל ובמנעול. עם כניסתם, נחשפו לנזק רב שנגרם במקום וכן לאישה שעל פניה ובגופה סימני חבלה חמורים.

מהחקירה עולה כי החשוד תקף את זוגתו במשך תקופה ארוכה תוך שימוש באלימות קשה, שכללה הכאות באמצעות חפצים, בהם מקלות. בנוסף, נעל את הדירה ומנע ממנה לצאת, ואף לקח ממנה את מכשיר הסלולר כדי שלא תוכל להזעיק עזרה.
החשוד הובא היום לדיון בבית המשפט, שם הוארך מעצרו עד ל-13 ביולי, לצורכי המשך חקירה.
במקרה נוסף שהתרחש בצפון ירושלים, גבר בשנות ה-50 לחייו תקף את זוגתו מספר פעמים, גרם לה נזק בבית ואיים על חייה באמצעות סכין. לאחר חקירה בתחנת שפט וגיבוש תשתית ראייתית, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.
מקרה אלימות נוסף בצפון העיר הוביל להגשת כתב אישום נגד גבר בשנות ה-30 לחייו, שתקף את זוגתו, גרם לה חבלות ואיים על חייה. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והורה על מעצרו עד תום ההליכים.
במקביל, התקבל דיווח ממרפאה בבית שמש על אישה בהריון שהגיעה עם סימני חבלה. שוטרי תחנת בית שמש עצרו את בן זוגה, תושב העיר בשנות ה-20 לחייו. מעצרו הוארך עד ל-10 ביולי לצורך מיצוי החקירה.
