accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

יאיר גולן דרש בעבר את פירוק "נצח יהודה", היום ספד ללוחמים

אפרת ברינר

אפרת ברינר

יב תמוז ה'תשפה (08.07.25)

51

7

like

5

dislike

יו"ר מפלגת "הדמוקרטים" מיהר להספיד את הלוחמים שנפלו אמש בקרב ברצועת עזה, מתוכם ארבעה מגדוד נצח יהודה • זמן קצר לאחר מכן תקף את סמוטריץ' ובן גביר על כך שהם "קפצו לרקוד על הדם" • אולם ציוץ מוקדם יותר של גולן מגלה מה הוא באמת חושב על גדוד נצח יהודה: "אין מקום ליחידות סקטוריאליות"


יו"ר מפלגת "הדמוקרטים" יאיר גולן פרסם היום (שלישי) שני ציוצים על האסון הקשה בבית חאנון, שבראשון הספיד את לוחמי נצח יהודה שנפלו בקרב בעזה, ובשני תקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ואת שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. אולם, פוסט קודם שלו חשף מה הוא באמת חושב על לוחמי גדוד נצח יהודה.

בציוץ שפרסם עם פרסום התקרית הקשה ברצועה, כתב גולן ברשת X: "בוקר קשה עם היוודע הבשורה על נפילתם של חמישה לוחמים הלילה בקרב בצפון רצועת עזה.

"אני שולח תנחומים מעומק הלב לבני משפחותיהם של הנופלים ומשתתף בצערם העמוק. כבר 641 ימים ש-50 חטופים מוחזקים בשבי החמאס. כבר 21 חודשים שהבנים והבנות שלנו נלחמים ברצועת עזה. כבר היום מוכרחים להוציא לפועל עסקת חטופים כוללת, להשיב את אחינו ולסיים את המלחמה".

זמן קצר לאחר מכן כתב יו"ר הדמוקרטים: "סמוטריץ' ובן גביר שמעו על מותם של חמישה לוחמים ומיד קפצו לרקוד על הדם. רק עוד ועוד מוות, עוד דם, עוד מלחמה בשביל היאחזות בשלטון והזיות משיחיות. הם לא ציונים. וגם לא יהודים. לסיים את המלחמה. להחזיר את כל החטופים. להציל את ישראל".

אולם, ציוץ מלפני 3 שנים מגלה מה באמת יאיר גולן חושב על גדוד נצח יהודה, שארבעה מלוחמיו נפלו אמש. בשנת 2022 כתב גולן ברשת X כי "צריך לפרק לאלתר את גדוד נצח יהודה. אין מקום בצה"ל ליחידות סקטוריאליות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News