יו"ר מפלגת "הדמוקרטים" יאיר גולן פרסם היום (שלישי) שני ציוצים על האסון הקשה בבית חאנון, שבראשון הספיד את לוחמי נצח יהודה שנפלו בקרב בעזה, ובשני תקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ואת שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. אולם, פוסט קודם שלו חשף מה הוא באמת חושב על לוחמי גדוד נצח יהודה.
סמוטריץ' ובן גביר שמעו על מותם של חמישה לוחמים ומיד קפצו לרקוד על הדם.
רק עוד ועוד מוות, עוד דם, עוד מלחמה בשביל היאחזות בשלטון והזיות משיחיות.
הם לא ציונים. וגם לא יהודים.
לסיים את המלחמה. להחזיר את כל החטופים.
להציל את ישראל.— Yair Golan – יאיר גולן (@YairGolan1) July 8, 2025
בציוץ שפרסם עם פרסום התקרית הקשה ברצועה, כתב גולן ברשת X: "בוקר קשה עם היוודע הבשורה על נפילתם של חמישה לוחמים הלילה בקרב בצפון רצועת עזה.
"אני שולח תנחומים מעומק הלב לבני משפחותיהם של הנופלים ומשתתף בצערם העמוק. כבר 641 ימים ש-50 חטופים מוחזקים בשבי החמאס. כבר 21 חודשים שהבנים והבנות שלנו נלחמים ברצועת עזה. כבר היום מוכרחים להוציא לפועל עסקת חטופים כוללת, להשיב את אחינו ולסיים את המלחמה".
סמוטריץ' ובן גביר שמעו על מותם של חמישה לוחמים ומיד קפצו לרקוד על הדם.
רק עוד ועוד מוות, עוד דם, עוד מלחמה בשביל היאחזות בשלטון והזיות משיחיות.
הם לא ציונים. וגם לא יהודים.
לסיים את המלחמה. להחזיר את כל החטופים.
להציל את ישראל.— Yair Golan – יאיר גולן (@YairGolan1) July 8, 2025
זמן קצר לאחר מכן כתב יו"ר הדמוקרטים: "סמוטריץ' ובן גביר שמעו על מותם של חמישה לוחמים ומיד קפצו לרקוד על הדם. רק עוד ועוד מוות, עוד דם, עוד מלחמה בשביל היאחזות בשלטון והזיות משיחיות. הם לא ציונים. וגם לא יהודים. לסיים את המלחמה. להחזיר את כל החטופים. להציל את ישראל".
צריך לפרק לאלתר את גדוד נצח יהודה. אין מקום בצה״ל ליחידות סקטוריאליות. https://t.co/1rynRmlAUP
— Yair Golan – יאיר גולן (@YairGolan1) September 6, 2022
אולם, ציוץ מלפני 3 שנים מגלה מה באמת יאיר גולן חושב על גדוד נצח יהודה, שארבעה מלוחמיו נפלו אמש. בשנת 2022 כתב גולן ברשת X כי "צריך לפרק לאלתר את גדוד נצח יהודה. אין מקום בצה"ל ליחידות סקטוריאליות".
