ידידיה בוסקוביץ שנפצע אמש (שני) בהתקלות הקשה בבית חאנון בו נהרגו חמישה לוחמים ונפצעו 14, פרסם תמונה מרגשת ממיטת בית החולים כאשר ידיו מונפות באוויר, יחד עם מילים שמופנות לחברים שלו ולכל עם ישראל: "לא נשבר".
בפוסט שפרסם בוסקוביץ כתב סיפר מעט על מה שעבר: "היה לילה נוראי, פינוי תחת אש תופת, חברים שלי נהרגו, נפצעתי מרסיסים". אולם הלוחם שלח גם מסר של תקווה: "לא נשבר, נמשיך בכל הכוח במאבק מול הרוע והמחבלים. נצח יהודה גדוד של גיבורים. יהי זכרם של חברים שלי ברוך".

מוקדם יותר היום, צה"ל התיר לפרסום כי חמישה לוחמים נפלו בקרב בבית חאנון, 14 חיילים נוספים נפצעו, מתוכם שניים באורח קשה. הלוחמים נפגעו במסגרת התקפה חטיבתית של החטיבה הצפונית במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה.
סמ"ר מאיר שמעון עמר בן 20, סמל משה נסים בן 20 וסמ"ר נועם אהרון מסגדיאן בן 28 מירושלים וסמ"ר משה שמואל נול הי"ד מבית שמש, לוחמים בגדוד נצח יהודה חטיבת כפיר, נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. בנוסף, רס"ל בנימין אסולין בן 20 מחיפה, לוחם בחטיבה הצפונית נפל גם הוא.

הלוחמים נפגעו במסגרת התקפה חטיבתית של החטיבה הצפונית במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה. במהלך ההתקפה הופעלו מטענים על כוח רגלי שפעל במרחב. במהלך ניסיונות פינוי הפצועים, הכוח הותקל בירי.
