accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך הטוויטר
צילום: מתוך הטוויטר

הלוחם שנפצע בהתקלות: "היה לילה נוראי - נמשיך בכל הכוח"

אפרת ברינר

אפרת ברינר

יב תמוז ה'תשפה (08.07.25)

19

25

like

0

dislike

אחד מ-14 הלוחמים שנפצעו בתקרית הקשה בבית חאנון פרסם תמונה שלו מבית החולים וסיפר מעט על הלילה הקשה שעבר • "חברים שלי נהרגו, נפצעתי מרסיסים", כתב • יחד עם זאת הלוחם הבטיח: "לא נשבר, נמשיך בכל הכוח במאבק מול הרוע והמחבלים"


ידידיה בוסקוביץ שנפצע אמש (שני) בהתקלות הקשה בבית חאנון בו נהרגו חמישה לוחמים ונפצעו 14, פרסם תמונה מרגשת ממיטת בית החולים כאשר ידיו מונפות באוויר, יחד עם מילים שמופנות לחברים שלו ולכל עם ישראל: "לא נשבר".

בפוסט שפרסם בוסקוביץ כתב סיפר מעט על מה שעבר: "היה לילה נוראי, פינוי תחת אש תופת, חברים שלי נהרגו, נפצעתי מרסיסים". אולם הלוחם שלח גם מסר של תקווה: "לא נשבר, נמשיך בכל הכוח במאבק מול הרוע והמחבלים. נצח יהודה גדוד של גיבורים. יהי זכרם של חברים שלי ברוך".

maximize-image
images-count1+
הפוסט של הלוחם | צילום מסך

מוקדם יותר היום, צה"ל התיר לפרסום כי חמישה לוחמים נפלו בקרב בבית חאנון, 14 חיילים נוספים נפצעו, מתוכם שניים באורח קשה. הלוחמים נפגעו במסגרת התקפה חטיבתית של החטיבה הצפונית במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה.

סמ"ר מאיר שמעון עמר בן 20, סמל משה נסים בן 20 וסמ"ר נועם אהרון מסגדיאן בן 28 מירושלים וסמ"ר משה שמואל נול הי"ד מבית שמש, לוחמים בגדוד נצח יהודה חטיבת כפיר, נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. בנוסף, רס"ל בנימין אסולין בן 20 מחיפה, לוחם בחטיבה הצפונית נפל גם הוא.

maximize-image
images-count1+
החיילים שנהרגו | צילום: דובר צה"ל, קנבה

הלוחמים נפגעו במסגרת התקפה חטיבתית של החטיבה הצפונית במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה. במהלך ההתקפה הופעלו מטענים על כוח רגלי שפעל במרחב. במהלך ניסיונות פינוי הפצועים, הכוח הותקל בירי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News