accessibility-icon
share-icon
אולמרט | צילום: יוסי ציגלר, פלאש 90
אולמרט | צילום: יוסי ציגלר, פלאש 90

אולמרט: "מעדיף להתראיין לאל-ג'זירה מאשר לערוץ 14"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יא תמוז ה'תשפה (07.07.25)

101

4

like

9

dislike

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אמר כי הוא מעדיף להתראיין לערוץ אל-ג'זירה מאשר לערוץ 14 • אולמרט ניסה להסביר את דברי ואמר: "טוב שהקהל הזה ישמע קולות שפויים מישראל"


ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט שנוהג להתבטא באמירות פרובוקטיביות, אמר היום (שני) כי הוא מעדיף להתראיין לערוץ תומך ארגון הטרור חמאס מאשר לערוץ 14.

במהלך ריאיון קצר ל-V1 נשאל אולמרט: "נראה לך הגיוני שראש ממשלה לשעבר מתראיין לערוץ כמו אל-ג'זירה?", אולמרט לא היסס לרגע וענה: "עדיף על פני ערוץ 14".

לשאלת המראיינת "זה לא נזק הסברתי?" ענה אולמרט והסביר: "להפך, תועלת הסברתית גדולה. טוב שהקהל הזה (של אלג'זירה) ישמע קולות שפויים מישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News