ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט שנוהג להתבטא באמירות פרובוקטיביות, אמר היום (שני) כי הוא מעדיף להתראיין לערוץ תומך ארגון הטרור חמאס מאשר לערוץ 14.
במהלך ריאיון קצר ל-V1 נשאל אולמרט: "נראה לך הגיוני שראש ממשלה לשעבר מתראיין לערוץ כמו אל-ג'זירה?", אולמרט לא היסס לרגע וענה: "עדיף על פני ערוץ 14".
ראש הממשלה לשעבר אולמרט: ״עדיף אל ג׳זירה על פני ערוץ 14״ 60 שניות עם ליאל אלי⏳ pic.twitter.com/OHtRzzCuCL
— תמיר שלום (@8bg94uayBqvYfDN) July 7, 2025
לשאלת המראיינת "זה לא נזק הסברתי?" ענה אולמרט והסביר: "להפך, תועלת הסברתית גדולה. טוב שהקהל הזה (של אלג'זירה) ישמע קולות שפויים מישראל".
