מגרש גולף בינלאומי חדש יוקם בעיר לוד על שטח של כ-1,200 דונם סמוך לנמל התעופה בן־גוריון. ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, הודיע היום (שני) כי המגרש ייקרא על שמו של נשיא ארצות הברית טראמפ תחת השם: מגרש הגולף טראמפ, מגרשי הגולף של הבית הלבן – לוד, ישראל.
רביבו הציג את דגם המגרש לשגריר ארה"ב בישראל, מייק האקבי, שהביע התעניינות ואמר כי הנשיא טראמפ ככל הנראה יתרגש מאוד מהמחווה.

במכתב אישי ששלח רביבו לראש הממשלה בנימין נתניהו, שעתיד להימסר לטראמפ בביקורו הקרוב בארה"ב, הוא הודה לו על תמיכתו בישראל ועל גיבויו במבצע "עם כלביא".
רביבו הביע תקווה כי בעוד כשנתיים יתקיים טקס חנוכה חגיגי במעמד טראמפ, נתניהו ורביבו, שבו ייחנך המגרש בטקס שיישא מסר של שלום, שותפות ותקווה.
