סיעת יהדות התורה הודיעה היום (שני) כי תפסיק להצביע עם הקואליציה, במחאה על כך שעדיין לא הונחה טיוטת חוק הגיוס, בניגוד להתחייבויות שניתנו לה.
בהודעה שפרסמה הסיעה נכתב: "לנוכח העובדה כי עד לרגע זה לא הונחה טיוטת חוק הגיוס, בניגוד להתחייבויות שניתנו, מודיעה סיעת יהדות התורה כי לא תצביע עם הקואליציה עד להצגת טיוטת החוק".

בעקבות החרם של המפלגות החרדיות, וההבהרה כי לא ניתן לסמוך עליהם בהצבעות כל עוד נמשכת ההתעכבות בהנחת חוק הגיוס, הקואליציה הסירה את כל החוקים מסדר היום של מליאת הכנסת, מחשש שלא יעברו.
במקביל, נשלחה לחברי הקואליציה הודעה רשמית כי הם משוחררים מהצבעות היום. עם זאת נמסר שבהמשך השבוע תצא הודעה חדשה, מה שעשוי להעיד על שינוי אפשרי במצב בימים הקרובים.

כתבנו בכנסת, אברהם חסון פרסם כי בלשכת יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, מעריכים שהטיוטה תונח על שולחן הכנסת בימים הקרובים.
