ח"כ יצחק קרויזר (עוצמה יהודית) קרא היום (שני) להחלת ריבונות ישראלית מלאה על יהודה, שומרון ורצועת עזה, והבהיר כי מדובר ביעד לאומי הכרחי – לא רק ביטחוני אלא גם מוסרי. בריאיון לוועידת הריבונות, הדגיש קרויזר: "התיישבות בלי ריבונות זה כמו חצי בעלות,זה לא באמת שלך."
לדבריו, הציבור בחר בממשלה כדי שתפעל בנחישות ותשיב את הריבונות בשטח: "אני מאוד מקווה, ואני גם אופטימי. זאת הדרישה שלנו מעצמנו, ושל הציבור ששלח אותנו לכנסת ולממשלה".
"ריבונות זה שלנו – מהנהר ועד לים": ח"כ יצחק קרויזר קורא בוועידת הריבונות של ערוץ 14 להחלת ריבונות ביהודה ושומרון וברצועת עזה
לכתבה – https://t.co/SpwtP91PLz@Yitzik_kroizer @BoazGolan @KastelMoti #ועידת_הריבונות pic.twitter.com/8fMc2RW2xm
— C14 (@C14_news) July 7, 2025
קרויזר קישר בין אובדן הריבונות בגוש קטיף לבין האסון שהתרחש ב-7 באוקטובר: "היינו שם, בעזה. הפרחנו את השממה, גידלנו שם ילדים. המחיר של העקירה היה כבד – וקיבלנו את ה-7 באוקטובר. לא נסתפק בעוד מבצע – עזה צריכה לחזור לעם היהודי".
דבריו של קרויזר מצטרפים לקריאות גוברות בימין להחלת ריבונות מלאה בשטחי יהודה, שומרון ועזה – מתוך תפיסה שמדובר לא רק בצורך ביטחוני, אלא בציווי היסטורי ויהודי.
