accessibility-icon
share-icon
רפ"ק רותם דאי קצין אגף החקירות והמודיעין בתחנת נצרת | צילום: דוברות המשטרה

נצרת: כתב אישום נגד קטין שסחט באיומים מורי נהיגה בעיר

דביר כהן

דביר כהן

יא תמוז ה'תשפה (07.07.25)

0

like

0

dislike

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני הוגש כתב אישום נגד קטין בן 17 תושב נצרת, בגין סחיטה באיומים של שלושה מורי נהיגה בעיר • הנאשם איים על מורי הנהיגה שהוא יפגע בהם ובבני משפחותיהם אם לא ישלמו לו עשרות אלפי שקלים


לאחר חקירה סמויה שהתנהלה בחודש האחרון תוך איסוף ממצאים, עצרו שוטרי המחוז הצפוני את תושב העיר נצרת בן 17, בחשד לסחיטה באיומים של מספר מורי נהיגה בעיר. בתום חקירה מאומצת, פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום חמור כנגד הקטין ובקשת מעצר עד תום ההליכים כנגדו.

מחומר החקירה עלה כי הנאשם סחט שלושה מורי נהיגה, כאשר בחלק מהמקרים הוא טען שהוא משתייך לארגון "בכרי" ושאזור נצרת רבתי הינו אזור "בחסותו". הנאשם איים על מורי הנהיגה שהוא יפגע בהם ובבני משפחותיהם אם לא ישלמו לו עשרות אלפי שקלים.

באחד המקרים המתלונן שחשש מהנאשם נענה לדרישתו ושלם לו סך של 13,000 שקלים. הנאשם הזהיר את המתלונן לבל יתקשר למשטרה. במקרה נוסף, הנאשם שלח למתלונן הודעה בה הוא כתב: "אני לא אתן לך לישון, אתה תישן בארון קבורה. בתוך הבית שלך אני ארצח אותך. יש לך עד השעה 15:35 לחזור אליי, או שתיפרד מהאהובים שלך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News