מנחה תוכנית הפטריוטים ינון מגל פתח במונולוג חוצב להבות במהלך התוכנית ששודרה הערב (ראשון) נגד כל אותם גורמים בשמאל שמותחים ביקורת על המשך המלחמה ואופי עסקת הפסקת האש הנמצאת כעת בשלבי המשא ומתן עם ארגון הטרור הרצחני חמאס.
"אי אפשר לנצח מלחמות עם האנשים האלה", פתח מגל, "פלא שהחיילים לא יכולים לשמוע אותם? הם סופרים כמה, כאילו שיש פה מישהו שעושה מלחמה כדי שחיילים יפלו. למה זה נמשך כל כך הרבה זמן? למה זה נמשך? כי חמאס מושך את העסקה".

לאחר מכן, המשיך המנחה הפופולרי: "למה זה נמשך? למה הם משחררים עוד שניים ביום החמישים ולא נותנים… זה כי זו דרישה של חמאס. למה? למה? לא, כי נתניהו אמר להם: תקשיבו, חמאס, אל תיתנו לי ישר את ה-20, תיתנו לי רק עשרה, ואת השניים הנותרים תדחו ליום החמישים. כן? ובואו נדחה את העסקה הזאת בכמה חודשים, שהם יהיו עוד כמה חודשים בשבי".
"תגידו, אתם נורמליים? אתם מטורפים? אני אומר לכם – יש פה קריסה מנטלית של מחנה. קריסה מנטלית", חתם ינון מגל את המונולוג שלו, לצלילי מחיאות כפיים מהקהל.
