בעוד שהמשא ומתן בין ישראל לחמאס ממשיך להתקדם, כוחותינו ממשיכים את הפעילות העצימה ברצועה: דובר צה"ל בערבית מפרסם היום (ראשון) הודעת פינוי לעזתיים הנמצאים באזור חאן יונס.
בהודעה אותה פרסם דובר צה"ל נכתב: "אזהרה חמורה לכל מי שנמצא באזור חאן יונס, בבלוקים 107, 108, 109, 110, 111, 112, ובחלק המזרחי בבלוק 88. צה"ל פועל בעוצמה רבה באזור ויתקוף כל אזור המשמש לשיגור רקטות לעבר מדינת ישראל".

"למען ביטחונכם, התפנו מיד מערבה והימנעו מחזרה לאזורי לחימה מסוכנים", עוד נכתב בהודעה, "ארגוני טרור מביאים עליכם אסון, כפי שהזהרנו בעבר, השמדת ארגוני הטרור תימשך ותתרחב לכל אזור המשמש לפעילות טרור".
כזכור, אמש, רגע לפני יציאת השבת, אזעקת צבע אדום הופעלה בכיסופים שבעוטף עזה, צה"ל אישר כי זוהו שני שיגורים משטח ח'אן יונס לעבר ישראל. שני השיגורים יורטו על ידי מערכת ההגנה האווירית, ולא דווח על נפגעים או נזק. בצל התקדמות המגעים לעסקה, מאז יום שלישי נורו מהרצועה שש רקטות לעבר שטח ישראל.
