במהלך פעילות אכיפה שביצעו שוטרי תחנת חיפה נגד עבירות תנועה, לרבות איתור נהגים הנוהגים בזמן פסילה ומהווים סכנה לציבור, הבחינו השוטרים בצעיר הנוהג ברכב למרות היותו בפסילה שהוטלה עליו על ידי בית המשפט.
מהחקירה עולה כי "מדובר במקרה חמור במיוחד, שכן הנהג נתפס נוהג בפסילה זו הפעם השנייה בתוך מספר חודשים בלבד".

למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בהתאם לממצאים, השופט התורן יניב הלר הורה על שחרורו בתנאים מגבילים.
גורמים במשטרה רואים את ההחלטה כעוול חמור. גורם במחוז חוף אמר לחדשות 14: "החלטת השופט חמורה מאוד, פוגעת בהרתעה ובעבודת השוטרים – לא פלא שיש קטל בכבישים".
במשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל עבירת נהיגה בפסילה ותמשיך להילחם בנחישות וללא פשרות נגד עברייני תנועה המסכנים חיי אדם. נמשיך לשמור על ביטחון הציבור ולהרתיע נהגים פורעי חוק".
