accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

הקטל בדרכים: רוכב אופנוע כבן 20 נהרג מפגיעת רכב בכביש 4

מיכל בקשי

מיכל בקשי

ח תמוז ה'תשפה (04.07.25)

1

1

like

1

dislike

רוכב אופנוע כבן 20 נהרג בעקבות פגיעת רכב בכביש 4, מגשר הזיו ללימן • חובש בכיר במד"א דניאל עבדלחק סיפר: "רוכב האופנוע שכב בשול הכביש כשהוא מחוסר הכרה. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח" • נהגת הרכב, בת 64, נפגעה באורח בינוני ופונתה ללמרכז הרפואי לגליל בנהריה


רוכב אופנוע כבן 20 נהרג היום (שישי) בעקבות פגיעת רכב בכביש 4, מגשר הזיו ללימן. נהגת הרכב, אישה בת 64, נפגעה באורח בינוני עם חבלות בגפיים.

בשעה 17:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 4 מגשר הזיו ללימן. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של רוכב האופנוע גבר כבן 20 שסובל מפגיעה רב מערכתית ומעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי לגליל בנהריה אישה בת 64 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

חובש בכיר במד"א דניאל עבדלחק סיפר: "רוכב האופנוע שכב בשול הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה במרחק רב מהאופנוע שהיה מעבר לגדר ההפרדה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח. נהגת הרכב שנפגעה באורח בינוני טופלה במקום ופונתה לבית החולים באמבולנס מד"א כשהיא סובלת מחבלות בגפיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News