accessibility-icon
share-icon
 צילום: ללא
צילום: ללא

משלחת חיזוק של רבני בנימין הגיעה לנקודת ההתיישבות בהר חצור

נעמי רחליס

נעמי רחליס

ח תמוז ה'תשפה (04.07.25)

2

5

like

0

dislike

בעקבות ההרס שבוצע בנקודת ההתיישבות בהר חצור לאחר הכפשות דובר צה"ל, הגיעו רבנים מישובי בנימין יחד עם ישיבת חומש ל'סדר צהרים' במקום כדי לחזק את ידי הנערי • רב היישוב בית אל: "מברך את החבר'ה האלה שמפריחים את אדמת ארצנו"


אחרי ההרס שבוצע השבוע בנקודת ההתיישבות בהר חצור, בה לכאורה ביצע המג"ד ירי באוויר לעבר נערים בליל השבת האחרונה, הגיעה משלחת מרבני בנימין יחד עם ישיבת חומש לביקור חיזוק במקום.

יחד עם תלמידי הישיבה וחברי גרעין ההתיישבות, קיימו הרבנים על הריסות הבתים שטרם נבנו מחדש 'סדר צהרים', בו העבירו שיעורי תורה ונשאו דברי תמיכה וחיזוק על מאבקם של הנערים להקמת יישוב קבע במקום.

maximize-image
סיור רבנים בגבעות ההתיישבות ביהודה ושומרון | צילום: ללא

בין הרבנים שנכחו במקום, רב הישוב בית אל הרב אריאל בראלי, הרב אוהד קרקובר רב הישוב כוכב השחר, הרב יאיר פרנק רב הישוב עמיחי, ראש ישיבת חומש הרב אלישמע כהן, הרב גדי בן זמרה והרב מאיר גולדמינץ'.

הרב אריאל בראלי סיפר לנערים: "אמר לי רב אחד שהכאיב לו שהבחורים כאן נכנסו לשטח צבאי סגור. אמרתי לו שאני מברך את החבר'ה הללו שעוצמים עיניים ונכנסים בכל זאת. מי ששם את הצו הזה, שם אותו כנגד אויבנו, אבל מי שבא להפריח את אדמת ארצנו זה שטח צבאי מבורך, כך צריך להיות".

"אנחנו לומדים כאן, ואם יבוא חייל או שוטר לפנות אותנו, נגיד לו בוא תצטרף ללימוד. אם הוא יתעקש בכל זאת, אפשר לעשות "שק תפוחי אדמה כמו שאנחנו מכירים. לא נתנגד באלימות חס וחלילה, אבל באמירה שלנו אנחנו חזקים ונגיד לו שהוא טועה", הוסיף הרב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News