השר דודי אמסלם התראיין היום (חמישי) לתוכנית "סופשבוע" עם יעקב ברדוגו והמשיך במתקפה החריפה נגד היועצת המשפטית לממשלה. לדברי אמסלם, היועמ"שית היא שאחראית להסלמה ברחובות ולפגיעה בסדר הציבורי.
"אני לא מבקר, אני אומר עובדות – היועצת המשפטית לממשלה, מבחינתי, היא האדם הכי מסוכן במדינת ישראל. אמרתי את זה עוד לפני המלחמה, היא התירה את כל הרסן להפגנות, כל נושא הסרבנות והגיוס – זו העבודה שלה".

השר התייחס גם להליך השימוע הצפוי ליועצת: "פקיד שמזמינים אותו לשימוע צריך לבוא, אם לא זו עבירת משמעת, הזמינו אותך – תבוא. אם הממשלה מחליטה לפטר אותה – מפטרים אותה. מבחינתי לא צריך להתעסק איתה יותר".
אמסלם תקף גם את המשנה ליועמ"שית, גיל לימון: "אני רואה אותו כראש הנחש, לא אותה, היא בסך הכול בובה על חוט. מי שמנווט אותה זה גיל לימון – הוא היה העוזר של מנדלבליט והביאו אותו להיות משנה, זו חוצפה. הציבור צריך להבין, זה כמו לקחת סמל בצה"ל ולהגיד לו אתה אלוף".

אמסלם התייחס גם למינוי ראש השב״כ: "אם זיני לא יהיה ראש השב"כ – אין מציאות שהממשלה הזאת יכולה להמשיך יום אחד. תראה איזה תופעה, אלוף בצה"ל שנתן את כל חייו למדינה. הם מכפישים אותו בגלל שיש לו 11 ילדים. אתם פוסלים אותו על פרוצדורה? השתגעתם?".
לבסוף, אמסלם מתח ביקורת חריפה גם על שופטי העליון: "הסיפור של עמית וברק-ארז הוא לא משפטי בכלל. הם מפריעים לממשלה ורוצים להפיל אותה גם במחיר פגיעה בביטחון המדינה. כל הציבור יודע את זה – גם השמאל. לכן קראתי לסולברג ולחבריו: הוא מטביע אתכם בספינה, קומו עליו ותגידו לו – אנחנו לא מסכימים".
