accessibility-icon
share-icon
צפו בקטע המלא | צילום: חדשות 14

ינון מגל: "אני לא יודע מי יותר משיחי, הקהל או הפאנל"

אפרת ברינר

אפרת ברינר

ז תמוז ה'תשפה (03.07.25)

3

3

like

1

dislike

הקהל שהגיע לתוכניות המיוחדת ב"מרפסת של המדינה" החל לשיר "ופדויי ה' ישובון ובאו לציון ברינה" • המגיש ינון מגל ציין כי הוא לא יודע "מי יותר משיחי -הקהל או הפאנל" • הפאנליסט ידידיה מאיר השיב בהומור: "נראה לי בהר הזיתים היה יותר משיחי אבל הרוב גם לא היה חי"


בשידור מיוחד שהתקיים הערב (חמישי) מ"המרפסת של המדינה", הקהל בפטריוטים החל לשיר "ופדויי ה' ישובון", ברקע דבריו של הפאנליסט ידידיה מאיר על התפילה שנכתבה בספר ישעיהו לשיבת פדויי שבי: "אני לא סגור מי יותר משיחי הקהל או הפאנל".

"אני רוצה להגיד פסוק אחד שהוא תפילה אחת מספר ישעיהו: 'ופדויי השם ישובון ובאו ציון ברינה' ולמה אני אומר את הפסוק הזה הערב פה? הם יש יישוב שנקרא על שם הפסוק הזה", אמר ידידיה מאיר כאשר הקהל החל לפרוץ בשירה.

maximize-image
ינון מגל | צילום מסך

יותם זימרי אמר בתגובה כי הוא "מרגיש שזה הקהל הכי משיחי שהיה בתוכנית טלוויזיה". המגיש ינון מגל השיב לפאנליסט: "אני לא סגור מי יותר משיחי הקהל או הפאנל". ואילו מאיר אמר בהומור: "נראה לי בהר הזיתים היה יותר משיחי אבל הרוב גם לא היה חי".

לאחר מכן ידידיה הסביר מדוע אמר את הפסוק: "אבל למה אני אומר את הפסוק הזה? הקהל מבין, אבל הפסוק הזה נקרא על שמו יישוב בישראל שקם בשנת תשמ"ד 'פדואל'".

עקבו אחרינו גם ב-Google News